Często zadawane pytania

Zamówienie i dostawa

Pytanie: Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Odpowiedź: Średni czas dostawy wynosi 5-10 dni. Nasze produkty są wysyłane bezpośrednio od dostawcy do Ciebie. Dzięki temu unikalnemu modelowi biznesowemu możemy znacznie zaoszczędzić na kosztach magazynowania i transportu, oferować produkty po niższych cenach niż konkurencja i pokrywać koszty wysyłki.

Pytanie: Minął przewidywany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?!

Odpowiedź: W 99% przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami może się zdarzyć, że zamówienie zostanie opóźnione w procesie dostawy. Status zamówienia można sprawdzić pod następującym linkiem:

[LINK DO STRONY ŚLEDZENIA PRZESYŁKI]

Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 3 dni od przewidywanego terminu dostawy, skontaktuj się z nami.

Pytanie: W moim zamówieniu brakuje kilku produktów, dlaczego?

Odpowiedź: Ponieważ współpracujemy z różnymi dostawcami, może się zdarzyć, że produkty są wysyłane osobno. Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje niektórych produktów, zazwyczaj otrzymasz je w ciągu 2-3 dni.

Przepraszamy za niedogodności.

Pytanie: Jakie są koszty wysyłki?

Odpowiedź: Koszty wysyłki zamówienia pokrywamy my.*

 

Wymiana i zwrot

Pytanie: Nie jestem zadowolony z zamówienia, czy mogę je zwrócić?

Odpowiedź: Tak. Każde zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Pytanie: Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?

Odpowiedź: Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania. Produkty należy zwrócić w oryginalnym stanie, z metkami i etykietami. Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Przesyłka zwrotna musi zawsze być opatrzona kodem Track & Trace. Nadawca jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę.

Po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie produktów zapewnimy, że kwota zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 14 dni.

Kliknij tutaj, aby pobrać formularz zwrotu. 

Formularz zwrotu można umieścić w Shopify jako plik PDF. Aby to zrobić, należy postępować w następujący sposób: - przejdź do Shopify - kliknij w lewym dolnym rogu na ustawienia - przejdź do plików - prześlij plik - następnie zobaczysz, gdzie można skopiować link.

Track and Trace

Pytanie: Gdzie mogę znaleźć lokalizację mojego zamówienia?

Odpowiedź: Na stronie „Śledź swoje zamówienie” możesz wprowadzić swój adres e-mail i numer zamówienia, aby śledzić swoją paczkę.

Pytanie: Kod Track and Trace nie wyświetla żadnych informacji, dlaczego tak się dzieje?

Odpowiedź: Informacje Track and Trace są dostępne od momentu, gdy paczka dotrze do firmy wysyłkowej. Należy pamiętać, że może wystąpić pewne opóźnienie.